ZALMAN na GeForsie a napiecie ?

Autor: Piotrek (piotrek_at_duo.com.pl)
Data: Sun 02 Sep 2001 - 21:55:12 MET DST

Wiem juz jak zrobie by maximum wycisnac ze swojego GeForce'a.
Mam jednak pytanie do Was odnosnie zasilania bo nie wiem czy
GeForce to wytrzyma. Chce go ochlodzic Zalmanem ZM17-CU
(artykul o nim: http://www.podkrecanie.sky.pl/artykuly/zalman_vga/index.htm )
a jako wiatrak do niech chcialem wstawic karte PC-CHIPS2, ktora
jest praktycznie nieslyszalna (jej opis: http://www.pccooler.com.pl/05akcesoria/index.html )

Problemem jest to iz karte ta podlacza sie do zasilania z zasilacza
a nie z GeForca wiec sterowniki oszaleja bo nie wykryja wiatraka
i zaczna wywalac alarmy. Wpadlem na pomysl, ze przez przejsciowke
mozna przeciez ta karte podlaczyc do GeForce'a ale nie wiem czy
nie zostanie z niego wyciagniete za duzo pradu, ze zabardzo zostanie
obciazony. Jak myslicie? Niestety nie mam parametrow karty PC-CHIPS2,
oprocz poziomu glosnosci - 18-22 decybeli ale zaraz napisze do autorow serwisu.

Pozdrawiam
Piotr