Help me !!!

Autor: Tec (tec_at_go2.pl)
Data: Sun 02 Sep 2001 - 21:01:11 MET DST

Czesc Wam...
Szukam juz od dawna sterownikow (win98) do karty guillemot'a Maxisound 64
*** (moze to byc karta: Dynamic 3D, Home Studio 2, Game Theater lub Home
Studio Pro, bo one sa na chipsecie ESS), tylko ze nie wiem jaka to dokladnie
karta. Moja posiada takie kosci: ESS Audiodrive ES1868f, i Dream SAM9407, na
http://www.guillemot.com/ znalazlem tylko "Windows 95/98 drivers update", a
nie ma full version pod windowsa, prosze o pomoc w zidentyfikowaniu co to za
karta i znalezieniu full version sterownikow ...z gory dziekuje
pozdro
Tec