Re: Asus V7100 - slaba wydajnosc

Autor: Witold Wilk (maniack_at_tychy.com)
Data: Sun 02 Sep 2001 - 19:59:39 MET DST

Niejaki(a) Michał Tomaszewski <mitom_at_poczta.arena.pl> w grupie
pl.comp.pecet doznal(a) olsnienia i napisal(a):

> piszac najnowsze jakie masz na mysli?
> beta, oficjalne? ktora wersja?

raczej oficjalne, beta raczej nabruzdza, cyba, ze lubisz eksperymenty ;)
wersji ci nei podam, bo troche wypadlem z wersji jakie sa :)

> prawde mowiac u mnie na GTS PRO, po instalce najnowszych w wer. beta wyniki
> sie pogorszyly...

hmmm... no to sam nie wiem. tak czy siak na tej grafice co jest u kuby
powinno byc znacznie lepiej... co jest jak najbardziej dziwne... moze
wyprobowac by inna karte o podobnej mocy? to bedzie na 100% wykluczalo
mozliwosc grafiki, wtedy tylko plyta i stery... :/

--
|__Witold "ManiacK" Wilk <maniack_at_tychy.com>_______+48607397423__|
|______________txt by: Telekomunikacja Polska S.A._______________|