Re: AC97 na ECS K7VZA

Autor: Szymon Życiński WP (szymon_at_zycinski.prv.pl)
Data: Fri 31 Aug 2001 - 13:01:04 MET DST

> Co za bajki opowiadasz.Ja mam w jednym kompie
> 128 PCI i w drugim AC97 na ECSK7VZA i
> zintegrowana nie moze sie nawet zrownac ze 128-emka.
> Szczegolnie to slychac na przykladzie mp3.128 PCI to dobra karta
> w moim mniemaniu i nie mozna jej nawet porownywac /znizac do
> poziomu/AC97 !!!Kompy mam podlaczone pod wieze ,wiec roznice
> mozna odczuc w jakosci od razu/na korzysc SB/.

G.... prawda. Wszystko zalezy od wersji sb 128 pci. Sa chyba ze 3 i
najgorsza jest ta na ES 1371. Skrzeczy, szumi i sprawia spore problemy w
instalacji. Osobiscie jak sprzedalem ja kumplowi za pol ceny jaka sam za nia
dalem bylem najszczesliwszym czlowiekiem na swiecie. Creative nie potrafi
zrobic dobrej karty na PCI. Lepiej kupic sobie Nightingale Pro 6 i olac
firmowe karty.

    Szymon