Re: Jak karta dzwiekowa z SP-DIF do VIA?

Autor: Krzysztof Jurczyk (kjurczyk_at_polbox.com)
Data: Sun 02 Sep 2001 - 17:57:05 MET DST

Użytkownik "Kaizen" <xnvmra_at_cbpmgn.sz> napisał:

> Powiedz mi, gdzieś Ty wyczytał, że Live sprzętowo dekoduje AC3?
> Na stronie kreatury twierdzą, że jest to dekoder softwareowy.

Rzeczywiście, przyznaje się, moje nadużycie. Niemniej Live! posiada procesor
DSP na pokładzie (EMU 10K1) który odciąża nieco głównego procka w efektach 3D.

Widziałem gdzieś testy obciążenia procesora przez Live! i jakąś kartę na
chipie CMI8738. W efektach 3D obciążenie było 3 razy większe od Live!

--
pozdrowienia,
Krzysiek