Re: AC97 na ECS K7VZA

Autor: esperanto (esperanto_at_poczta.fm)
Data: Sun 02 Sep 2001 - 16:44:11 MET DST

> Co za bajki opowiadasz.Ja mam w jednym kompie

hmm, Bajki?? No coż, moze rzeczywiscie szumy w SB128 sa jedynie w mojej
wyobrazni...;)

> 128 PCI i w drugim AC97 na ECSK7VZA i
> zintegrowana nie moze sie nawet zrownac ze 128-emka.

Ja rowniez sadze podobnie ;D

> Szczegolnie to slychac na przykladzie mp3.128 PCI to dobra karta
> w moim mniemaniu i nie mozna jej nawet porownywac /znizac do
> poziomu/AC97 !!!Kompy mam podlaczone pod

co do porownania jak najbardziej sie zgadzam, co do znizania to juz nie ;)

wieze ,wiec roznice
> mozna odczuc w jakosci od razu/na korzysc SB/.

No coz ja wieze tez mam, dobre glosniki tez, ale jak to mowia o gustach sie
nie dyskutuje wiec proponuje EOF.

 Pozdrawiam