Re: Komputer + wieża ???

Autor: Michal R. Hoffmann (misiek_at_px.pl)
Data: Sat 01 Sep 2001 - 13:33:11 MET DST

Radoslaw Sokol wrote:
> Jeśli nie masz żadnego rozdzielacza, to prawdopodobnie po prostu
> karta daje za słaby sygnał i musiałbyś dołożyć po drodze prościutki
> przedwzmacniacz napięciowy na wzmacniaczu operacyjnym.
ha, jak zacznę kombinować, to jeszcze przedobrzę. Nie znam dokładnych
parametrów. Szkoda, że SB Live nie ma normalnego wyjścia liniowego.

Na szczęście różnica w poziomie głośności nie jest wielka, no, ale
odczuwalna.

PS. Ha! wczoraj kupiłem gramofon, będę mógł stare bajki z winylów
pozrzucać na CDki :)))) A mam tego sporo. Trzeszczą, bo trzeszczą, ale
jaka frajda!
pozdrawiam,

--
misiek
*** Michal R. Hoffmann        |    <mailto:misiek_at_knm.org.pl>     ***