Re: Jeden HIS dwa komputery

Autor: Zbyszek (zetzzet_at_poczta.onet.pl)
Data: Sun 02 Sep 2001 - 09:30:44 MET DST

"Van_Tomas" <tomassek_at_poland.com> wrote in message

> Router ASMAX IAS-660 + HUB na 4 porty i kawalek skretki inaczej sie chyba
> nie da (albo kabel bnc + przelotka ze skretki na BNC do HiS'a) - choc HiS
> jest jak zwykly modem wiec jakis przelacznik com ? Ale widzialem only
> przelaczniki LPT.
> U mnie IAS dzieli HiS na 5 komputerow (koszt ok 600pln).

zgadza sie, jedyne wyjscie to lan i oute sprzetowy, z przelacznikiem comowym
moze byc gorzej, bo co jak his bedzie polaczony, i w tym momencie ktos
pzelaczy?
z tymze ja bym poponowal dlinka dp602, sam sie zastanawialem nad asmaxem,
ale przewazylo to, ze ma siec 10/100, a pzy okazji 2*com, do tego oczywisice
hub, no i jakies karty sieciowe do kompow ;) ... i kawalek skretki
oczywiscie..