Re: Jeden HIS dwa komputery

Autor: Van_Tomas (tomassek_at_poland.com)
Data: Sun 02 Sep 2001 - 01:04:56 MET DST

Użytkownik "Janusz" <cyberjanusz_at_poczta.onet.pl> napisał w wiadomości
> Witam.
> Zastanawiam sie jak rozwiazac problem podlaczenia dwoch komputerow do
> jednego lacza stalego (HIS). Wiem, ze mozna polaczyc oba komputery w LAN
> lecz wolalbym aby oba mialy mozliwosc w pelni niezaleznej pracy. Czy
> istnieje jakis rodzaj "rozgaleznika", dedykowany pecet odpada.
> Warunki: jeden komputer obok terminala HIS, drugi w tym samym domu,
10-15m.
> dalej.
> JK

Router ASMAX IAS-660 + HUB na 4 porty i kawalek skretki inaczej sie chyba
nie da (albo kabel bnc + przelotka ze skretki na BNC do HiS'a) - choc HiS
jest jak zwykly modem wiec jakis przelacznik com ? Ale widzialem only
przelaczniki LPT.
U mnie IAS dzieli HiS na 5 komputerow (koszt ok 600pln).

Pozdrawiam Van_Tomas