Re: Internet VIA SAT

Autor: msosnowki_at_poland.com
Data: Sun 02 Sep 2001 - 01:14:43 MET DST

Nie wiem jak teraz ale kiedys to nie bylo(w praniu) zbyt dobre rozwiazanie
choc teoria zdawalaby sie mowic inaczej. Chodzi tu o ograniczenie ilosci
watkow(5)-wiec jezeli z InternetViaTheSky kozysta wiele osob i sa to
niewielkie pliki zpolskich serwerow to daj sobie spokoj. Jezeli natomiast
kozystasz sam i ciagniesz duze pliki z zachodnich ftp'ow to fajna sprawa.
Ale przedewszystkim musisz konkretniej sprawdzic jak jest teraz z tymi
watkami.
Użytkownik Michał Matuszczyk <mikemat_at_viper.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:9mojg0$dic$1_at_news.tpi.pl...