Re: Lamanie pionowych krawedzi w Open GL - ktos wie?

Autor: Crafty (crafty.no_at_spam.astercity.net)
Data: Sun 02 Sep 2001 - 00:03:11 MET DST

Użytkownik "Strażak" <wojteck_at_box43.gnet.pl> napisał w wiadomoœci
> Dzieki to pomoglo prawie calkowicie. Mam pytanko nasuwajace sie samo:
>
> Czy mam sie powaznie przejmowac informacja ktora mi wyskoczyla przy
> zmienianiu Hz ze moze uszkodzic sie monitor???
Hmm... nie wiem czy moze uszkodzic. Ale z reguly jesli przekroczysz
mozliwosci monitora to po prostu nie bedzie albo nic widac albo bedzie kasza
totalna, ale poki jest wszystko wporzadku to znaczy, ze jest OK.

crafty_at_astercity.net