Re: Duron 800 -vs- Celeron 800

Autor: pawel (untiled_at_poczta.fm)
Data: Sat 01 Sep 2001 - 22:08:46 MET DST

Sat, 1 Sep 2001 20:30:21 +0200, Wojciech Giersz
<chektor_at_malenstwo.iinf.polsl.gliwice.pl> napisal:

>Hm.. nowsze?
a to juz raczej nalezaloby liczyc od ostatniego SP, a nie od powstania
systemu, czy goly 4,11 pojdzie na PIII ? pytam bo nie wiem, nigdy nie
sprawdzalem, ale szczerze watpie,
A dos 6,22 (ale nie wiem ktory to rok) ? gdzies jeszcze mam 5,x (chyba
zero, ale nie powiem teraz na 100%) wiec sprawdze jak sie sprawuje z
duronkiem i dam znac.
Linux ? ze starym jajkiem 2.0.12 , na 100% idzie bo przekladalemm HD z
386 do durona na czas kompilacji bo na tamtym to bym filcowe jajko
zniosl.
> Poza tym, skad wiesz, ze wszystkie inne chodza? Mozliwe, ze
>niektorym bardziej egzotycznym tez by sie moglo cos przytrafic.
Aaaaa, tu sie ubezpieczylem :-)) bo przezornie napisalem [inne] a nie
wszystkie.

--
pawel