Re: Mam problem, ktory mnie ****** na max-a

Autor: KiM (kim_at_go2.pl)
Data: Sat 01 Sep 2001 - 17:15:15 MET DST

> No co Ty.. jaki zasilacz.. kolega przeciez napisal, ze raczej nie :-)

wlasnie :)...
> Zastanawiam sie tylko po co ludzie pytaja o rady, skoro sami lepiej wiedza
;->

poniewaz w dalszym ciagu uwazam, ze na takiej grupie sa ludzie z wiekszym
doswiadczeniem niz moje i mogli by znac racjonalne rozwiazanie problemu...

> Pozdrawiam
> Andrzej

Greetz, RuleZZZ

p.s ... powodem zwisow bylo chyba zle podlaczone FDD (druciki przy zlaczu
byly powyginane, nie wiem co za %^$& to podlaczal, ale chyba ja :) )