Re: Asus V7100 - slaba wydajnosc

Autor: Piotrek (piotrek_at_duo.com.pl)
Data: Sat 01 Sep 2001 - 16:04:46 MET DST

Użytkownik w wiadomości do grup dyskusyjnych napisal:
> Witam
> Zlozylem sobie dzis taki oto sprzecik:
>
> Plyta glowna: ASUS A7V 133
> CPU: Athlon 1GHz
> Grafika: ASUS V7100 TV OUT
> HDD: SEAGATE 30GB
> 256 RAM ( 133 )
>
> No z grubsza tyle, ale zaniepokoil mnie fakt, ze po przeprowadzeniu testow
> karty graficznej w 3Dmark2001 otrzymalem tylko jakies 1140 punktow.

O rany!
Ja mam Asusa v7700 GeForce2 GTS i mam 974 punkty.
Jest miedzy nami tylko jedna "malutka" roznica - ja mam
10x gorszy komputer niz Twoj :) Bo to stare zabytkowe
amd k6/2 i plyta mvp3 na via po starym cyrixie. Do tego
mam 128mb dimm/66mhz.

Jak na ten Twoj sprzet pomimo tego, ze masz MX'a to cos
jest nie tak z ustawieniami w biosie a moze po prostu ze
sterownikami. Zainstaluj orginalne - te co dostales na CD
i sprawdz czy jest roznica.

Pozdrawiam
Piotr