Asus V7100 - slaba wydajnosc

Autor: [ kuba ] (nykiel_at_net-service.eu.org)
Data: Sat 01 Sep 2001 - 02:48:03 MET DST

Witam
Zlozylem sobie dzis taki oto sprzecik:

Plyta glowna: ASUS A7V 133
CPU: Athlon 1GHz
Grafika: ASUS V7100 TV OUT
HDD: SEAGATE 30GB
256 RAM ( 133 )

No z grubsza tyle, ale zaniepokoil mnie fakt, ze po przeprowadzeniu testow
karty graficznej w 3Dmark2001 otrzymalem tylko jakies 1140 punktow. Przy
czym koles ktory ma co prawda winfast'a o tym samym chipsecie tez 32 MB
otrzymal jakies 1500 punktow przy celeronie w granicach 700-800 ( nie
pamietam )
A inny z Athlonem tez chyba 1GHz mial az 2500 rownez winfast 32 MB
No wiec wydaje mi sie ze jest cos nie tak.
Procek mam ustawiony na FSB 133 przy mnozniku chyba 7.5 ( moze tutaj mozna
cos jeszcze zamieszac ?? jakies inne konfiguracje ? )
Stery do karty mam firmowe Asus'a v 12.90. I tutaj mam pytanko czy moge
instalowac zwykle detonatory czy trzymac sie raczej tych od Asus'a ?? zalezy
mi na jakosci obrazu na TV.
W BIOS ustawilem 256 RAM dla AGP moze za duzo ?? co radzicie ?? Moze
podpowiecie ktore opcje BIOS maja duzy wplyw na szybkosc grafiki ??
Gdzies czytalem ze owa karta sie dobrze podkreca ????

P.S dodam jeszcze tylko ze OS to win2k
Pozdrawiam
Kuba