Re: Blokada tacki napedu CD

Autor: Michal R. Hoffmann (misiek_at_px.pl)
Data: Fri 31 Aug 2001 - 01:28:44 MET DST

pacza wrote:

> witam
> Mam małe, półtoraroczne dziecko, które jak zauważy że siadam do
> komputera to biegnie za mnš i zaczyna bawic sie napendem CD tzn wysuwa
> tackę i wciska jš spowrotem. W ten sposób pozbawiony zostałem już tacki
> od nagrywarki.
iii, tam. Ja po prostu szybko oduczyłem dzieci wciskania przycisków na
obudowie. A komp jest idealnie na ich zasięgu, bo to big tower, stojący
rzecz jasna na podłodze. :)

> Pytanie: czy zna ktos jakis sposob albo maly programik, najlepiej pod
> Windows2000 do blokowania w prosty sposób tacki przed wusunieciem ?
Z tego co wiem, większość CD-ROMów obsługuje funkcję LOCK, są nawet takie
malutkie programiki tylko do tego służące. Google twoim przyjacielem
(niestety, nie posłużę konkretnym adresem, bo mam w tej chwili dostęp
tylko przez modem)

pozdrawiam,

--
misiek
*** Michal R. Hoffmann        |    <mailto:misiek_at_knm.org.pl>     ***