pamiec

Autor: DonWito (donwito_at_poczta.onet.pl)
Data: Sat 01 Sep 2001 - 13:02:38 MET DST

hello!
jdna rzecz mnie zaniepokila dzisiaj: zmienialem troszke w srodku komputera i
zauwazylem, ze raz liczy a raz nie liczy pamiec na poczatku.
liczy przy wlaczeniu i przy restarcie po grzebaniu w biosie.
nie liczy po zwyklym restarcie windowsowym lub alt+ctrl+del spod dosa.

za kazdym razem windows wykrywa potem tyle pamieci ile trzeba, niby wszystko
dziala.

ale nie pamietam jak bylo wczesniej, zawsze wydawalo mi sie ze liczy za
kazdym razem...
moze sie myle?

czy to jest normalne i spoko, czy cos sie chrzani?

dzieki
pozdro