Re: Uzytkownicy ECS K7S5A SIS735

Autor: _at_imon
Data: Sat 01 Sep 2001 - 12:30:51 MET DST

Zezero wrote:

> Zastanawiam się nad kupnem płyty ECS K7S5A jako podstawy komputerka, który
> mocy będzie potrzebował przede wszystkim do zgrywania i obróbki video.
>
> O chipsetach firmy SIS miałem zawsze negatywną opinie, ale może to się
> zmieniło?
>
> Proszę o opinie właścicieli tej płyty.
>
> 1. Czy płyta jest stabilna?

plyta tak. windows nie.

> 2. Problematyczna?
> Jak dotąd widziałem tylko, że ktoś pisał, że trzeba wyłączyć AGPx4 przy
> instalacji Win2K.

raczej nie

> 3. Z jakimi testowaliście ją urządzeniami?
> - Karty TV (Pixelviev, AverMedia)
> - SoundBlaster Live
> - ...

SB Live + CDRW LiteON + Seagate Barracuda + Leadtek Winfast - wszystko dziala.
Zajebiscie dziala.

> 4. Czy sądzicie, że warto kupić tą płytę do dość mocnego zestawu z jednym
> najszybszych Athlonów (FSB 133)?

TAK. Chyba, ze masz duzo kasy.

> Cena jest bardzo atrakcyjna a w testach to najszybsza płyta pod Athlona.
> W czym tu jest haczyk?
> Może testy kłamią?

Porownouja do plyty referencyjnych, a nie do wytworcow, poza tym nie ma zbyt
wielu plyt na Sisie, ale i tak jest szybsze.

> pozdrawiam

dzieki. ja rowniez pana pozdrawiam