Uzytkownicy ECS K7S5A SIS735

Autor: Zezero (zezero_at_go2.pl)
Data: Sat 01 Sep 2001 - 10:15:37 MET DST

Zastanawiam się nad kupnem płyty ECS K7S5A jako podstawy komputerka, który
mocy będzie potrzebował przede wszystkim do zgrywania i obróbki video.

O chipsetach firmy SIS miałem zawsze negatywną opinie, ale może to się
zmieniło?

Proszę o opinie właścicieli tej płyty.

1. Czy płyta jest stabilna?

2. Problematyczna?
    Jak dotąd widziałem tylko, że ktoś pisał, że trzeba wyłączyć AGPx4 przy
instalacji Win2K.

3. Z jakimi testowaliście ją urządzeniami?
- Karty TV (Pixelviev, AverMedia)
- SoundBlaster Live
- ...

4. Czy sądzicie, że warto kupić tą płytę do dość mocnego zestawu z jednym
najszybszych Athlonów (FSB 133)?

Cena jest bardzo atrakcyjna a w testach to najszybsza płyta pod Athlona.
W czym tu jest haczyk?
Może testy kłamią?

pozdrawiam

--