Problem z sieciowka PCMCIA.

Autor: siewa26 (siewa26_at_go2.pl)
Data: Wed 29 Aug 2001 - 15:49:19 MET DST

Witam Grupowiczów.
Mam dosc duzy problem z karta sieciowa PCMCIA firmy SOHOware/jakas
tajwanska tandeta/.
Karta na jeden slot, wiec gniazdo RJ45 jest na kabelku podlaczanym do
samej karty. Po podlaczeniu gniazda system zamiera, jezeli uruchamiam
notebooka z podlaczonym kabelkiem to system nie startuje. Bez tego
kabelka wszystko O.K. System sie uruchamia, nawet po usunieciu
sterowników system poprawnie znajduje urzadzenie.
Dwa razy udalo mi sie uruchomic siec
     1 raz dzialala, potem po odlaczeniu i ponownym podlaczeniu
przestala dzialac, po parokrotnym postukaniu kabelkiem i sama karta i
podlaczeniu zaczela dzialac (moze to byc przypadek) i wszystko chodzilo
swietnie.
W przerwach kiedy siec nie dzialala karta sieciowa po podlaczeniu
kabelka z gnizdem RJ45 /nawet bez kabla sieciowago/ zaczynala sie
intensywnie nagrzewac, na tyle intensywnie ze nadtopila sie lekko
obudowa notebooka. Teraz to intensywne nagrzewanie ustapilo ale system
sie zawiesza. Otwieralem gniazdo z RJ45 i LED-ami ale tam kabelki sa ok,
wtyku do samej karty pomimo prób nie udalo mi sie otworzyc.
SYSTEM : Win Me

PYT: Czy kabelek z gnizdem RJ bedzie pasowal od innej sieciówki na
PCMCIA, /chodzi mi o wtyk do samej karty/, ile coś takiego może
kosztować i gdzie to kupić?

Z ostatniej chwili: Chyba napewno kabelek jest winien, po próbie
zsunięcia wtyczki od strony karty, sieć zaczęła działać /od strony RJ45
po otwarciu nie stwierdziłem żadnych zwarć/.
Pozdrawiam Stefanowicz Sebastian