Canon BJC

Autor: Kwaśniewicz Krzysztof (tasiorsa_at_poczta.fm)
Data: Wed 29 Aug 2001 - 17:33:54 MET DST

Witam!
Posiadam Canon BJC 4300.
Jakiś czas temu w miejsce głowicy kolorowej wstawiłem duży cartdrige 44 ml z
czarnym tuszem.
Dużo drukowałem i gdy się kończył tusz "dopompowywałem" zestawem IncTec'a
lub IncJeta (Fullmark).
Robiłem to już kilka razy i nie było problemu zawsze drukarka ożywała.
Ostatnio niestety skończył się tusz do zera. Wyszła biała kartka. (zawsze
uzupełniałem ciut wcześniej)Napełniłem i... Owszem ożył ale nie do końca.
Zawsze drukowałem na najniższej jakości (Draft).
Teraz jak daję Draft to litery są niedodrukowane. Nawet jak dam jakość na
Normal to i tak jest gorzej niż dawniej Draft. Myślałem że tusz się musi
rozejść. Wydrukowałem grubo ale i tak nic nie pomogło.
No to wsadziłem kardridż to wody destylowanej bo myślałem że zasech tusz na
głowicy. Po ok. 15h wyjąłem i trochę pomogło. Teraz na Normal jest jakość
dobra (tak jak dawniej) ale na Draft nic się nie zmieniło :-(
Mam pytanie czy jest możliwość że grzałki w głowicy padają i jak daję niską
jakość to nie podgrzewają tusz wystarczająco i ten nie jest wypluwany w
odpowiedniej ilości?
Ile razy można uzupełniać? Ja to robiłem 4 razy i za 5 nie wyszło. Może być
to wina niestykających styków na cardrig'u?
Pozdrawiam i proszę o pomoc.

--
Kwasniewicz Krzysztof(TASIOR)
tasiorsa_at_poczta.fm