Re: Jaki sprzet wybrac?

Autor: Witold Wilk (maniack_at_tychy.com)
Data: Tue 28 Aug 2001 - 21:01:41 MET DST

Niejaki(a) MGB <mgb_at_poczta.onet.pl> w grupie pl.comp.pecet doznal(a)
olsnienia i napisal(a):

> Rzadko sie tu zdarzaja zawodowcy :)

ale zdarzaja. pozatym jest to jeszcze bardziej przyszlosciowe w razie
przesiadki na XP ;)))

> Dream z tanszych :)

Nie, leadtek ;) bardzo dobra wydajnosc, niska fcena, obraz 2d dobry w
1600x1200 (ale mogloby byc lepiej ;))) ) - a przynajmniej na 100% moj na
tnt2 o/c ;)

> O!

Heh :) Co "O!"? :)

> Moglem kupic Chiefteca Server 300W za 230 gwarancjnego :) Ale po co mi
> skoro mam Green Big AT potraktowanym frezem z wstawionym zasilaczem
> ATX :)

GDZIE tego cifteka widziales, bo poszukuje, bo mi sie powoli robi ciasno
(juz jest, nastepny dysk bedzie lezal na dnie obudwy z radiatorem od
spire 5e31b3 ;)))

> To wtedy DVD uzywane stare tylko do odtwarzania filmow.

tez mozna. dvd do cd to IMO pomylka. no chyba, ze ktos praktycznie cd
nie uzywa, ale jak uzywa to cdrom to mus.

> Mam taki :)

a ja cdw54e i b. zadowolony ;)))

--
|__Witold "ManiacK" Wilk <maniack_at_tychy.com>_______+48607397423__|