Re: Jaki sprzet wybrac?

Autor: MGB (mgb_at_poczta.onet.pl)
Data: Mon 27 Aug 2001 - 23:10:32 MET DST

Hi!

Witold Wilk <maniack_at_tychy.com> napisales(as):

>grafika? :)

Rzadko sie tu zdarzaja zawodowcy :)

>Leadtek z tanszych :)

Dream z tanszych :)

>450 ;P LE za 550 :)

No wlasnie.

>3a isc pewnie z doochem czasoo. a bardziej serio, to pewnie gosc sie
>naslyszal. ale jesli chce sie w to pakowac. w sumie w podobnej cenie by
>wyszlo k7t + 2x 512mb ramu ;) albo od razu 3x 512mb ramu i mamy max dla
>rdzenia via :)

LOL

>leqadtek gf 2 gts za 600 na ddr'ach? :)

O!

>ja bym stawial na BIG'a, ale to jest moj gust ;) a znasz ceny
>enlightowskich big'ow ;) chieftec wyglada ciekawie i afaik nawet nei
>jest drogi :)

Moglem kupic Chiefteca Server 300W za 230 gwarancjnego :) Ale po co mi
skoro mam Green Big AT potraktowanym frezem z wstawionym zasilaczem
ATX :)

>khem... ten drugi... to raczje nie... ;) pozatym warto dorzucic 190 na
>cdrom teac'a osobno...

To wtedy DVD uzywane stare tylko do odtwarzania filmow.

>v sumie... :)

Mam taki :)

--
- mgb_at_priv.onet.pl - |"Wroga najlepiej zabic z duzej odleglosci,
- ICQ #49474044 ---- | bez ostrzezenia, strzalem w plecy. Honorowym