Re[4]: ESC K7VZA, Athlon 900 i temperatura, wieszanie

Autor: Michał Młynarczyk (faq_at_telefon.gsm.pl)
Data: Tue 28 Aug 2001 - 20:05:16 MET DST

Leszek napisał/a...

LLK> Po pierwsze tak jest w obudowach Mini ATX, a po drugie to nie jest powod
LLK> do radosci, bo wlasnie tak zostaly zaprojektowane plyty ATX zeby
LLK> procesor byl chlodzony takze przez wentylator zasilacza...

 tak jest w teorii. Praktyka jest zupełnie inna.
 Mam w domu aktualnie dwa pudła - Big Tower noname z zasilaczem, który nie
 zahacza o wiatrak i drugą miditower Joy z zasilaczem nad procesorem
 (trzeba go odkręcić, żeby dostać się do procesora). Dokładnie ten sam
 procesor (D750_at_750) na tej samej płycie (Soltek 75KAV) z tym samym
 wiatrakiem (mały Coolermaster) było około o 10C cieplejszy w
 obudowie zgodnej z ATX.
 I jaki z tej zgodności dla mnie pożytek?

LLK> Ze nie wiem co to jest nie znaczy ze nie mam zainstalowanego. Trzeba
LLK> bylo powiedziec ze drivery do Vii, to bym wiedzial. Zainstalowalem to z
LLK> plyty ktora byla z plyta.

 tak czy tak spróbuj z nową wersją.

--
[ Michał Młynarczyk | faq_at_telefon.gsm.pl | GSM 609... | GG 102937 ]
[ Serwis informacyjny TELEFON.GSM --- http://telefon.gsm.pl ----- ]