Re: Re[2]: ESC K7VZA, Athlon 900 i temperatura, wieszanie

Autor: Leszek 'Leon' Krupiński (d_at_z.pl)
Data: Tue 28 Aug 2001 - 17:09:29 MET DST

Ship log, stardate: [-30]7163.6, Michał Młynarczyk reports:

> no to cieszę się, że mam obudowę niezgodną ze standardem.

Po pierwsze tak jest w obudowach Mini ATX, a po drugie to nie jest powod
do radosci, bo wlasnie tak zostaly zaprojektowane plyty ATX zeby
procesor byl chlodzony takze przez wentylator zasilacza...

> No to mamy przyczynę Twoich problemów.

Ze nie wiem co to jest nie znaczy ze nie mam zainstalowanego. Trzeba
bylo powiedziec ze drivery do Vii, to bym wiedzial. Zainstalowalem to z
plyty ktora byla z plyta.

--
              Do not judge other people -- just snicker at them.
 http://www.leon.w-wa.pl/ | pl.comp.www.server-side FAQ: http://pcwss.faq.pl/