Re: sb live!

Autor: Łukasz (jaworski19_at_poczta.onet.pl)
Data: Mon 27 Aug 2001 - 23:42:38 MET DST

Oczywiscie ze sie oplaca ...
sam uzywam Sound Blastera Live i musze przyznac ze porownujac dzwiek jaki
uzyskuje na tej karcie z dzwiekiem w wiezy Pioneera (dobrej klasy)
stwierdzilem niewielka roznice jego barwy oczywiscie stosujac do Blastera
sredniej klasy glosniki z sobwooferem (rzedu 250 zl). Do muzycznej mam
dolaczony zestaw Samsunga dwa glosniki + sobwoofer i na drugi kanal wieza
Aiwa (sredniej klasy) i musze przyznac ze bardziej zadowala mnie sluchanie
dzwieku na 2 pary glosnikow (z muzycznej) niz na wiezy Pioneera :P
Osobiscie polecam ...
Użytkownik MrukU <marcinmoczyrog_at_wp.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:9m8a61$56c$1_at_news.tpi.pl...