Re: Testowanie pamieci (pod DOSem) - jaki program ??

Autor: Maciej Nowak (novaxim_at_poczta.onet.pl)
Data: Mon 27 Aug 2001 - 18:34:41 MET DST

Użytkownik T.F. <tf_at_motocykle.org> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:9mdrui$4gp$1_at_news.tpi.pl...

> Dokladnie o to chodzi:
> kopiowanie duzych plikow, zawsze z bledem,
> zawsze w tym samym miejscu.
> Wiem, ze RAM jest walniety, ale...
> musze wiedziec ktora to kosc i czy na 100% mam racje
>
> A do wymagan dodam:
> - freeware/shareware
> - prog. TYLKO do testowania ramu (nie chce zadnych kombajnow)
>
> TIA

Takiego softu nie znajdziesz... Tylko sprzętowy tester lub podmianą pamięci
dojdziesz, który to modół pamięci, a jeśli chodzi o kostke, to chyba nie
masz zamiaru jej wylutowywać? ;-)

Maciej N.