Re: Testowanie pamieci (pod DOSem) - jaki program ??

Autor: T.F. (tf_at_motocykle.org)
Data: Mon 27 Aug 2001 - 18:19:35 MET DST

Użytkownik "Maciej Nowak" czyta w myslach...

> bo jak Ci rejestr nawala, albo ZIP'y pakują/kopiują z błedami,
> to jest to na 100% pamięć choć żaden program mi tego jeszcze nie wykrył.

Dokladnie o to chodzi:
kopiowanie duzych plikow, zawsze z bledem,
zawsze w tym samym miejscu.
Wiem, ze RAM jest walniety, ale...
musze wiedziec ktora to kosc i czy na 100% mam racje

A do wymagan dodam:
- freeware/shareware
- prog. TYLKO do testowania ramu (nie chce zadnych kombajnow)

TIA

--
T.F.