Millenium a RAMDISK

Autor: killer_su_at_poczta.onet.pl
Data: Mon 27 Aug 2001 - 00:17:01 MET DST

Cześć!

Mam problem. Testuję program, który dużo korzysta z dysku, chcąc sobie
przyspieszyć prace i jednocześnie oszczędzić twardziela :-) wpadłem na pomysł,
żeby założyć ramdysk i przy jego pomocy dalej testowac ten program.
Niestety po drugim dniu próby dokonania tago cudu poddaję się...
W 95 robiłem to wpisując w CONFIG.SYS, np.:

devicehigh=C:\WINDOWS\ramdrive.sys 15000 256 1024 /e

Ale niestety w MILLENIUM to nie działa...

Kombinowałem już jak koń pod górkę, ale nic z tego... Może Wy wiecie jak
założyć ramdysk w WMe?

Pozdrawiam
Konrad