Re: Duron 800 -vs- Celeron 800

Autor: Krzysiek (silverman_at_go2.pl)
Data: Sun 26 Aug 2001 - 22:07:14 MET DST

"-=[[ KlakieR ]]=-" <klakierek_at_poczta.e.pl> wrote in message

> - z kompem mam do czynienia od 5 roq zycia.

co o niczym nie swiatczy

> To AMD mial (ma?) zawsze problemy z kompatybilnoscia.
                       ^^^^^^^
gratuluje obeznania w temacie
proponuje troche poczytac a potem dyskutowac

> A poza tym mowiac, ze Intel produkuje procki ultra stabilne nie
powiedzialem,
> ze AMD ma owa stabilnasc "zla" (wg mnie bardziej pasuje "niska"),

^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^
j.w.

> tylko ze ma nizsza od produktow Intela, co udowodnij kolega Paweł R.

"mam problem z nowym kompem (PIII 800 MHz, plyta Abit ST6)
 co jakis czas sam sie restartuje"

jakies komentarze potrzebne

> A poza tym nigdy nie przekonasz zwolennika Intela do AMD i na odwrot,

i tu mnie troche ludzie dziwa
zamiast brac to co lepsze to wydziwia. Nie, bo ja zawsze mialem
intela to nic innego nie kupie choc by bylo 10x drozsze i 10x wolniejsze
"Zastaw sie, a posytaw sie"

> a wybor "poczatkujacych ludzikow" pozostawmy im samym

jesli wiedza co robia

-------
Krzysiek >>> mailto:silverman_at_go2.pl
GGadulec >>> 429818
>>> http://biohazard.com <<<
!!!Music's for you and me, Not the fucking industry!!!