Re: Duron 800 -vs- Celeron 800

Autor: Piotrek (piotrek_at_duo.com.pl)
Data: Sun 26 Aug 2001 - 22:03:05 MET DST

-=[[ KlakieR ]]=- w wiadomości do grup dyskusyjnych napisał:
> ...A poza tym nigdy nie przekonasz zwolennika Intela do AMD
> i na odwrot...

I tutaj kolega trafil w sedno :)
Ja zawsze "dzialalem" na intelach, pol roku temu przypadkiem
dostal sie w moje rece amd k6/2 500mhz co mimo wszystko
bylo (tak jak myslalem) lepszym rozwiazaniem niz iP-250mmx,
wstawilem go do kompa no i... zaczalem sie wkurzac. Wkurzam
sie do dzis i jestem raczej w 100% zdecydowany, ze nastepnym
zakupem bedzie Celeron a pytanie to wrzucilem na grupe dla
ogolnego zorientowania sie w pogladach ludzi na temat tych firm.

Nikt tez nie przekona mnie do innej klawiatury niz microsoftu ;-)
No chyba ze ta lamana Logitecha, ale nie widzialem jej wersji
innej niz radiowa lub na podczerwien a takiej nie chce kupowac.

PS: a tak przy okazji - moje motto to: "ludzi biednych nie stac
na tanie rzeczy" ;-)

Pozdrawiam
Piotrek