Re: siec domowa a osiedlowa

Autor: Piotr Laskowski (piotrdrwal_at_wp.pl)
Data: Sun 26 Aug 2001 - 21:45:22 MET DST

Użytkownik borbet <howgh_at_interia.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:9mbj05$lgv$1_at_sunsite.icm.edu.pl...

> Ale jak kupowac karty to na jakie zakonczenie RJ45 czy BNC?
> aha Hubow czteroportowych to chyba nie ma, a 8 mio to ja za 150 widzialem
> (najtanszy genius jakis) a 3 sieciowki to tylko 150 (bo oprocz huba to
> jeszcze serwerek za 400 trzeba i 2 sieciowki co daje razem kolo 600
zlotych)
> a to i tak ma byc na jakis czas.
> Czyli ponawiam pytanie na jakie zakonczenia i jakie karty polecacie.

Producenta juz wymienilem 3com - polecam (mam taka i mam tez realteka stad
wiem)
A jesli chodzi o kable to zdecydowanie skretka czyli RJ45. Koncowki moze
trudniej zacisnac, ale za to nie ma problemow z roznymi terminatorami (czy
jak to sie tam zwie?). A zacisniecie koncowek mozna zazwyczaj w sklepie
gdzie kupujesz kabel zalatwic (domyslam sie, ze dlugi kabelek nie bedzie?).

Pozdrawiam
Piotr