Re: siec domowa a osiedlowa

Autor: borbet (howgh_at_interia.pl)
Data: Sun 26 Aug 2001 - 21:32:56 MET DST

> Ja tam sie za bardzo nie znam, ale wingroza ma jakies udostepnianie
> polaczenia internetowego i chyba nie jest to takie problematyczne.
> Natomiast co do huba? Bedzie mial do dyspozycji tylko jeden numer IP czyli
> jakos i tak bedzie musial sie nim dzielic na dwa komputery. Czyli bedzie
> hub+2karty sieciowe i moze zeby dzielic IP jeszcze jakis serwerek na
> Linux'ie. Fakt jest to interesujace ale na poczatek rozwiazanie z dwoma
> dodatkowymi kartami jest chyba prostsze i tansze (OS jest raczej mniej
> istotny).
> [...]

Ale jak kupowac karty to na jakie zakonczenie RJ45 czy BNC?
aha Hubow czteroportowych to chyba nie ma, a 8 mio to ja za 150 widzialem
(najtanszy genius jakis) a 3 sieciowki to tylko 150 (bo oprocz huba to
jeszcze serwerek za 400 trzeba i 2 sieciowki co daje razem kolo 600 zlotych)
a to i tak ma byc na jakis czas.
Czyli ponawiam pytanie na jakie zakonczenia i jakie karty polecacie.

pozdrawiam Bartek