Re: ECS k7vzm - taktowanie pamieci

Autor: Grzegorz Jurczak (gjurcz_at_ippt.gov.pl)
Data: Sun 26 Aug 2001 - 14:52:09 MET DST

> Czy na tej plycie mozna ustawic taktowanie pamieci na 133MHz? Przy Cas 2 i
3

Mozna.
Przy CAS 2 wywalal ekranik o BootBlocku itd; trzeba bylo resetowac BIOS.
Moze przy markowych kosciach by nie protestowal ale sytacja byla taka sama
dla PC100 CAS2. Przy CAS3 nawet udawalo mi sie odpalic system ale po chwili
nastepowala zwiecha (najczesciej na Exploratorze przy chwytaniu suwaka,
hehe).

> komputer nie startuje, musze zresetowac cmos. W instrukcji napisali ze
mozna
> wtedy gdy procesor tez jest na 133. Mam Durona700 i jest 7x100. I mozna
> jedynie ustawic taktowanie dla procesora w granicach 100-112MHz.

Po dlugich walkach (niestety bez rezultatow) D750 ustawilem na 112FSB (112
dla pamieci z ustawieniami 3-2-2). Wtedy mozna bylo juz odczuc, ze powoli
wstepuje zycie w procek pod blacha. A i transfery w Sandrze nie odbiegaly
zbytnio od tego co daje KT133 dla PC133 CAS3.

Pozdrawiam
Grzegorz Jurczak