Re: ECS k7vzm - taktowanie pamieci

Autor: Janusz - Vahanara (vahanara_at_olimp.gapp.pl)
Data: Mon 27 Aug 2001 - 14:28:32 MET DST

>Czy na tej plycie mozna ustawic taktowanie pamieci na 133MHz? Przy Cas 2 i
3
>komputer nie startuje, musze zresetowac cmos.

Tak, można.
U mnie 133 CAS 2.
A wybrałem pamięci Spectec (tylko o 60 groszy netto droższe w hurtowni od
no-name).

Poprzednio miałem pożyczone od znajomego z giełdy (marki "giełda" ;-) i też
miałem same cyrki podobne do opisanych, z tym, ze chodziły na stabilnie na
100 i 133 ale CAS 3.
O CAS 2 i podkręcaniu zapomnij.
Podkręcenie magistrali o 2 do 3 MHz powodowało niestabilność Windows.

Wniosek.
Nie kupuj najtańszych pamięci niewiadomego pochodzenia (kłania się giełda).
A warto zainwestować te 2, 3 złote więcej na kość i kupić porządne.

--
Janusz - Vahanara