Re: Drukarki HP 930c a HP 959c?

Autor: Egghead (egghead_at_wp.pl)
Data: Sat 25 Aug 2001 - 20:59:15 MET DST

> Ogladalem te pdf-y i nadal nic nie wiem.
> O jednej pisze ze PhotoRet III a o drugiej, ze enhaced czy advanced
juz
> nie pamietam PhotoRet III i wlasnie pytam, czy jakis uzytkownik nie
mial
> do czynienia z oboma drukarkami.

Ja miałem do czynienia z obiema. Tak naprawdę różniš się tylko designem
i prędkoœciš (jakoœć wydruku wg mnie, czyli "na oko" - identyczna). Była
też nieznaczna różnica w hałasie - 959 nieco mniej stukała, ale to może
być różnica osobnicza. I tak obie były ledwo słyszalne.
BTW. Teraz korzystam z 990Cxi, ale za najbardziej udany model uważam
970Cxi - intensywnie eksploatowałem jš 1,5 roku, a teraz u kolejnego
właœciciela przeżywa drugš młodoœć, sterowniki - rock stable. itd.)
Pozdrawiam
Egghead