Re: Mustek 1200UB

Autor: pryzma (pryzma_at_box43.gnet.pl)
Data: Sun 26 Aug 2001 - 12:36:11 MET DST

> Czy ktos z grupowiczow, mial moze kontakt z tym skanerem ? Szczegolnie
> interesuje mnie zalaczane do niego oprogramowanie, a dokladniej Textbridge
> OCR. Czy program ten jest w stanie rozpoznawac polskie czcionki ? jak w
> ogole sobie radzi z rozpoznawaniem tekstu ?
Witam!
Mam ten skaner ponad rok i szczerze mówiąc nadaje się on generalnie do OCRa.
Zdjęcia są raczej kiepskawej jakości - w końcu to jeden z tańszych skanerów.
Generalnie do zastosowań OCR oceniam go bardzo pozytywnie, podaruj sobie
programy dołączane do skanera i zainstaluj FineReader 5 PL. Nie wiem jak u
innych ale u mnie do skanowania tekstu sprawdza sie bardzo dobrze.
No i USB, nie potrzeba zasilacza to DUZY plus. Reasumując do zdjęć taki
sobie, do OCR bardzo dobry.
pozdrawiam
pryzma