Re: Teraz to jestem glupi ( monitor )

Autor: Piotr Laskowski (piotrdrwal_at_wp.pl)
Data: Sat 25 Aug 2001 - 19:15:26 MET DST

Użytkownik Tomek T. Neas <neas_at_post.p1> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:9m8ifq$9cp$1_at_news.tpi.pl...

> One przeszkadzają tylko tym, co z Trinitrona nigdy nie korzystali. ;]

Hmm... Ja w pracy mam Trinitrony i jakos od kilku lat nie moge sie do tych
paskow przyzwyczaic. Czasem lapie sie natym, ze probuje wyretuszowac z fotki
one paseczki. No i czasem gdy pisze tekst to przy podgladzie tez trzeba
poruszyc obrazem by zobaczyc ze to nie blad w formatowaniu a jedynie paski
swiadczace o "markowosci" kineskopu.
Czyli paski moga przeszkadzac.
Natomiast przy ruchomym obrazie (gry i filmy) nie maja najmniejszego
znaczenia.

Pozdrawiam
Piotr