Re: Teraz to jestem glupi ( monitor )

Autor: Zibi \(the Moose\) (lutomski_at_mentor.edu.pl)
Data: Sat 25 Aug 2001 - 18:09:05 MET DST

Podpisując się jako "Radoslaw Sokol" <rsokol_at_magsoft.com.pl>, w
przypływie determinacji napisałeś(aś):

| Heh, ostatnio specjalnie oglądałem Sony Trinitron 17" aby zobaczyć te
| słynne paski. Wyświetliłem cały biały ekran i zobaczyłem. Delikatne,
| ciemniejsze paski. Na zwykłym tle w ogóle ich nie było widać. Co one
| tak ludziom przeszkadzają? :)

Też nie wiem. Druciki jak druciki. Dzięki nim właśnie nie ma drżenia
maski kineskopu. Pracuję z monitorem 17'' od roku i już ich
nie dostrzegam. W końcu te drucki świadczą o tym,
że to oryginalny kineskop SONY, a nie podróba.
Jak by nie było widać drucicków, to nie jest SONY.

--
PozdróWWWska
Zibi (the Moose)