Re: ile żre GeForce prądu

Autor: Sfinks (piotr33_at_priv.onet.pl)
Data: Fri 24 Aug 2001 - 23:42:49 MET DST

Tez kupilem sobie jakis czas temu GeForce 256 Creative DDR.
Ze strachem wlozylem do swojej plyty K6XV3+/66.
I dziala cacy.Karta jest stabilna,bezproblemowa.
Nie zamienie ja na zadne MX-y.
Jesli chodzi o twoje pytanie to wiem ze zre duzo pradu.
Ale ktore plyty tego nie wytrzymywaly , zabij nie wiem.
Wiem ,ze takie przypadki sie zdarzaly.Sam jestem ciekaw.

Piotr