Odp: Mostki w Athlonie

Autor: Pecet (pecet_at_skrzynka.pl)
Data: Fri 24 Aug 2001 - 23:31:04 MET DST

> Równie dobrze możnaby nalepiać sticker na zworkach. Po prostu głupota.
> Sticker nie jest plombą gwarancyjną, jest tylko świadectwem zakupu.

    Zworki sa po to, zeby cos nimi ustawiac. Nie rozumiem czemu do nich
porownujesz mostki, juz predzej do sciezek na plycie porownaj, tez mozna
zmienic polaczenia miedzy nimi. Jesli naklejam sticker na mostki, to robie
to po to, ze juz mnie zaczynaja wkurzac gnojki ktore przychodza ze
sfajczonymi prockami i twierdza, "ze te mostki tak byly jak kupowalem". Jak
chca sobie eksperymentowac to niech sobie zerwa stickera i nie wmawiaja mi
potem glupot.
    Natomiast kwestia tego czy sticker jest czy nie jest plaba gwarancyjna -
dla mnie w tym wypadku jest. I basta.

    Pozdrawiam
                                Pecet