Re: lamerskie pytanie :/

Autor: Zibi \(the Moose\) (lutomski_at_mentor.edu.pl)
Data: Fri 24 Aug 2001 - 09:13:39 MET DST

Podpisując się jako "teusz" <teusz_at_space.pl/nospam>, w przypływie
determinacji napisałeś(aś):

> na dodatek zamiast dziurki na srubke jest po prostu sama
> dziurka, co ja mam na chama wkrecac tam srubke...
> to jeszcze pol biedy, bo jesli bym chcial wlozyc nagryware,
> to mam tam blaszke kolejna tyle ze pare razy wieksza i
> ja trudniej bedzie oderwac (m.in. dlatego ze trudno sie do
> niej dostac).. ja tez mam oderwac?!

Weź delikatnie, szczypcami, wyłam te blaszki. One są
zawieszone na takich wypustkach, które się ułamią.
W niektórych obudowach jest to dość mocno
połączone, ale cierpliwie przechylaj raz w jedną
raz w drugą aż się odłamie.

Otwory do kart rozszerzeń musisz nagwintować przez
wkręcenie odpowiedniej dla tego miejsca śrubki.
Te śrubki są na tyle ostre, że same zrobią gwint.

--
PozdróWWWska
Zibi (the Moose)