lamerskie pytanie :/

Autor: teusz (teusz_at_space.pl/nospam)
Data: Fri 24 Aug 2001 - 09:06:15 MET DST

mam nowego kompa, rozkrecilem go, bo chcialbym tam wlozyc jakies
karty i nagryware.
i teraz patrze, ze te blaszki z tylu ktore w moim starym kompie
sie normalnie odkreca tutaj sa chyba przymocowane na stale i
trzeba je oderwac, tak?
na dodatek zamiast dziurki na srubke jest po prostu sama
dziurka, co ja mam na chama wkrecac tam srubke...

to jeszcze pol biedy, bo jesli bym chcial wlozyc nagryware,
to mam tam blaszke kolejna tyle ze pare razy wieksza i
ja trudniej bedzie oderwac (m.in. dlatego ze trudno sie do
niej dostac).. ja tez mam oderwac?!
czemu nie moze byc tak, jak mam w starym, ze wszystko jest
ladnie srubeczkami poprzykrecane?

tak sie pytam czy mam to odrywac, bo nie wiem -- moze jestem
nieuswiadomiony i mozna te blaszki jakos wyjac?

pzdr, teusz