Re: Po dwóch latach mam dość

Autor: Witold Wilk (maniack_at_tychy.com)
Data: Thu 23 Aug 2001 - 19:22:06 MET DST

Niejaki(a) Meridian <WYTNIJpiotrek_m_at_wp.pl> w grupie pl.comp.pecet
doznal(a) olsnienia i napisal(a):
> Problem, jak sądzę, leży w mojej płycie głównej - jakaś tam Diamond Flower z
> chipsetem i810, który po prostu "nie wyrabia". Sprzęt nie jest wolny, ale
> jest za mało stabilny jak na podstawowe wymagania - np. odtworzenie DivX-a
> oznacza (prawie zawsze) zawieszenie systemu, podczas gdy poprzeczka dla
> poprawnego odgrywania DivX stoi znacznie niżej.

to moj poprzedni post chyba wycanceluje ;>

wiec masz grafike on-board? nie da sie wpakowac jakiejs innej grafiki?

--
|__Witold "ManiacK" Wilk <maniack_at_tychy.com>_______+48607397423__|
|______________txt by: Telekomunikacja Polska S.A._______________|