Re: siec i/lub internet

Autor: _at_imon
Data: Thu 23 Aug 2001 - 18:16:37 MET DST

teusz wrote:

> nie :) aczkolwiek podobna nazwa.
> Master sie zwie to to..

> nie za bardzo rozumiem o co chodzi z tym usb...
> moze tak: modem podlacze normalnym kabelkiem do karty sieciowej w
> kompie A, a drugi kabelek (taki sam?) wyjdzie z drugiej karty
> sieciowej kompa A do kompa B... ?
> i zadne usb nie jest mi wtedy potrzebne?

Tak. Ale. Skretka to rodzaj kabla ( a najogolniej sa dwa rodzaje). Skretka
zapewne laczy twoj modem z sieciowka. A kabel musi byc troche inny
(krossowany - 2 pary kabelkow sa pozamieniane). Wiec musisz w jakims klepie
powiedziec, ze chcesz tyle a tyle kabla skretkowego do polaczenia dwoch
sieciowek/kompow.