Re: siec i/lub internet

Autor: teusz (teusz_at_space.pl/nospam)
Data: Thu 23 Aug 2001 - 18:04:06 MET DST

On Thu, 23 Aug 2001 15:42:37 +0200, "@imon" <mistrzpc_at_friko5.onet.pl>
wrote:

>Aster? :)

nie :) aczkolwiek podobna nazwa.
Master sie zwie to to..

>Otoz:
>1. Nie mozna na raz podlaczyc modemu do dwoch kompow przez sieciowke i
>USB.
>2.a Kupujesz dwie sieciowki (najlepiej na skretce - RJ45), kabelek.
>Tak, ze w jednym kompie masz dwie sieciowki (jedna do drugiego kompa, a
>druga do modemu)
>2b Podlaczasz modem do kompa przez USB i dokupujesz sieciowke do
>drugiego kompa (bo ta z pierwszego jest juz wolna).

nie za bardzo rozumiem o co chodzi z tym usb...
moze tak: modem podlacze normalnym kabelkiem do karty sieciowej w
kompie A, a drugi kabelek (taki sam?) wyjdzie z drugiej karty
sieciowej kompa A do kompa B... ?
i zadne usb nie jest mi wtedy potrzebne?

na sieciach.. hmm. nie znam sie poki co.. wiec nie wiem co to
skretka.. dla mnie wazne jest zeby wszystkie sieciowki mialy takie
same wejscia i wchodzily do nich takie same kabelki :)

>3. Jesli chcesz legalnie uzywac z obu kompow neta - placisz.

nie usmiecha mi sie doplacac 40zet do abonamentu :)

>4. Jesli nielegalnie - musisz odpowiednio to wszystko skonfigurowac
>(maskarady, proxy itp)
>4. Przyda ci sie WinGate. Czey jakos tak.

na softwarze lepiej sie znam niz na sprzecie (na ktorym sie w ogole
nie znam), wiec mam nadzieje ze sobie jakos poradze :)

pzdr,
teusz