Re: TPSA jest the BEST

Autor: GLide (glyder_at_kreacja.pl)
Data: Thu 23 Aug 2001 - 15:26:36 MET DST

On Tue, 21 Aug 2001 22:27:30 +0200, "Zbigy" <Zbigy1_at_poczta.onet.pl>
wrote:

>Tu sie z toba wyjatkowo zgodze - prawo telekomunikacyjne w Polsce jest
>chore, tak jak i od kilku lat Ministerstwo Łącznosci. Tylko dlaczego ktos
Trudno zeby nie...

>wini za to TP SA. Ta firma jak kazda inna wykorzysta kazda szanse aby
>zarobic. I ja nie widze w tym nic dziwnego i niestosownego. Gra sie tak
>jakie sa warunki na rynku.
Szkoda tylko, ze naszym kosztem. Lubisz byc wyzyskiwany?

>Np. jakie kraje - poproszę o przyklady - b oto co mówisz to oklepane mity z
>reguly przytaczane przez internautow w dyskusjach. Podaj przyklad.
>A ze sa kraje gdzie sie lepiej zarabia - to rozumiem tez wina TPSA.
Ty mnie chcesz chyba zabic (spadlem z krzesla).
Wystarczy zajtrzec za odre. min ustawowa placa to AFAIR 2500DM, ceny
polaczen podobne jak u nas. Teraz pomysl jak njest nasza min. placa,
wyciagnij wniosek jak tania jest u nas sila robocza, wez poprawke na
podatki itp. i powiedz, ze polaczenia nie moglyby byc tansze.

>Jezeli nowoczesny sprzet SDI, ISDN to dla ciebie ochlapy - to powiedz czego
>ty oczekujesz? Lącza 2Gb via satelita - w dwie strony najlepiej?
Samo SDI jest dal mnie wystarczajace, pozostaje jeszcze sprawa
przepustowaosci POLPAKU wyjscia na swiat itp. Dzisiaj chcialem w domu
sciagna c stery do modemu (cale 21KB) przez TEPSE. Nie dalo sie :-/
Wyslalem E-maila do kumpla (laczy sie AFAIR przez Formusa) i kilka
minut pozniej mi te stery przyslal. Szkoda gadac jakosc usklug
swiadczonych przez TEPSe stoi na zaj... poziomie. Nic tylko placic i
sie cieszyc. (zeby nie bylo niedomowien stery te probowalem tez
bezskutecznie zciagnac o 2 w nocy).
I to nazywam ochlapem.

>Czy przypadkiem koniecznosc dynamicznego wejscia na rynek, podreperowania
>marki firmy nie wynika z tego ze istnieje sila konkurencja? Pytanie
>retoryczne. Monopole tak nie robia - a juz na pewno nie na taka skale.
A widziales tu jakis monopol robiacy jakas promocje? O ile mi sie
wydaje to promocja polega na obnizaniu ceny znacznie ponizej kosztowk
jakie mialby produkt normalnie (czesto rezygnujac z zyskow) - osiaga
sie przez to zwiekszony popyt na produkt, nowych klientow itd.
Pokaz mi gdzie TEPSA stosuje tu promocje bo jakos nie zauwazyle. TO ze
oni cos ta nazywaja nie znaczy, ze to promocja jest.

>Jezeli na takiej wyprzedazy oszczedzam ok. 1500 PLN, dostajac jak na polskie
>warunki swietny sprzet - to bardzo chetnie sie na takie wyprzedaze pisze.
Gdzie Ty oszczedzasz te 1500zl? Przeciez terminala SDI AFAIk nie
kupujesz tylko dzierzawisz. Nie dostajesz wiec za swoje pieniadze nic
poza usluga.

GLide