Re: TPSA jest the BEST

Autor: GLide (glyder_at_kreacja.pl)
Data: Thu 23 Aug 2001 - 15:26:37 MET DST

On Tue, 21 Aug 2001 22:41:38 +0200, "Zbigy" <Zbigy1_at_poczta.onet.pl>
wrote:

>Dla twojej wiadomosci - obronilem mgr na ekonomii z rynku
>telekomunikacynego. Ciekaw jestem jakie ty masz kwalifkacje aby wydawac
To czego ucza na uczelniach czesto nieiwele ma wspolnego z tym co
dzieje sie w rzeczywistosci. :-)
A ja to wszystko mialem okazje zobaczyc od tej bardziej praktycznej
strony.
Teorie niestety zglebialem na troche innym kierunku.

>takie madre sady. I bardzo prosze zebys odniosl sie do calosci lub czasci
>mojej wypowiedzi, a nie wyjmowal z kontesktu dwa slowa i pisal rozprawe o
>liniach napowietrznych. I nie rozumiem o co ci chodzi z tymi osrodkami

A wiec cytuje:
Co kogo obchodza linie napowietrzne (mieszkancy wsi to dopiero maja
przerabane). TEPSA nie bedzie ich modernizowac dopoki nie stanie sie
to koniecznoscia i o jakich kolwiek nakladach nie ma co mowic.
A co do wymiany lini to taniej jest przeciagnac nowy swiatlowod w
istniejacej kanalizacji niz dodatkowo ja jeszcze wykopac/przewiercic.
Co zas sie tyczy kabli miedzy koncowym abonentem iszafka oraz szafka a
centrala sa stosowane zwykle kable miedziane i pokaz mi sytuacje gdzie
TPSA musial je wymienic aby zalozyc SDI.

>miejskimi - dziecko wie ze na wsiach nie oplaca sie inwestowac. Wiec co
>miales na mysli?
A po co poruszales problem lini napowietrznych - ptrzeciez to
margines. Aktualnie wszystko dzieje sie w osrodkach miejskich a tam
lini napowietrznych w znakomitej wiekszosci po prostu nie ma.

>Nie chce mi sie rzucac obrazliwymi testami. To dobre dla tych ktorzy nie
>maja wiele do powiedzenia.
Ale ciagle powtarzanie "jaki to JA nie jestem madry i udziele wam
wykladu" nie nalezy jak mi sie wydasje do dobrego tonu. :-/

GLide