Re: GeForce 2 GTS PRO

Autor: vertex (vertex_at_box43.gnet.pl)
Data: Thu 23 Aug 2001 - 10:46:03 MET DST

> > Poza tym, Kyro daje ladniejszy obraz.
>
> Chyba w porównaniu do gf2mx.

ze jak ? MX daje taki sam obraz jak GTS i taki sam jak pierwszy GF .

> Tylko w opengl (np.q3) ma wydajność ponad GF2MX400 ze względu na
> kompresję tekstur i te kafelki ;)

Jasne...takie UT wszyscy testuja na D3D.

> ale direct3d siada bo za dużo musi robić procesor

Co to ma do rzeczy ? Myslisz ze w OGl procek odpoczywa a w D3D sie meczy ?
Sorki, ale to lekka bzdura.

> komputera. Pozatym q3 to już staroć i podniecałem się jakościš jego
> tekstur jak miałem Rive TNT :)

A ja nigdy nie podniecalem sie jakoscia jego tekstur, bo nie ma czym. A TNT nigdy nie mialem.

> Porównaj wydajność w grach gdzie sš duże textury, filtrowanie trójliniowe
> jak np. MaxPayne.

No...Kyrowcy raprtuja ze jest dobrze.

> Fillrate GPU jest najważniejszy a Kyro2 ma z 3 razy mniejszy od GF2 GTS.

Ale przewala o polowe mniej danych (kafelki)

> Do wyrobienia sobie opinii polecam dogłębnš recenzję na
> www.aceshardware.com

Opinie wyrobilem sobie kilka miesiecy temu.
Popatrz lepiej tu :
http://www.8dimensional.com/PVRKYRO.html

A teraz zbieram informacje od ludzi ktorzy maja ta karte.

> Pierwsze testy K2 w sieci pojawiły się na najszybszych Athlonach
> a jak wsadzić go do przeciętnego kompa np. Celeron800
> to z GF2 nie ma szans.

Mnie nie interesuja benchmarki. Interesuje mnie natomiast to, ze n.p. w D2: LOD moj GF DDR (gts zreszta tak samo) dziala
tragicznie, a na Kyro dobrze.
Bo to jest gra w ktora gram dzisiaj. A o gry ktore wyjda za pol roku, bede sie martwic....za pol roku :)

> Uważam że jak na swoje możliwości Hercules Kyro2 jest za drogi
> o co najmniej 25%.

Tak ? popatrz na ceny innych kart Herculesa (MX-a czy GTS-a). To po prostu droga marka.
Kyro samo w sobie drogie nie jest.

> Kafelkowe renderowanie i marketing Herculesa mnie nie rusza
> i we Wrześniu kupuję gf2 gts pro.

Marketing nVidii mnie nie rusza , raczej juz nie kupie nic tej firmy

> Na moim Duronie_at_1000 na pewno będzie miał stabilnš, wysokš
> wydajność we wszystkich grach a nie w jednej 18FPS a w drugiej 80FPS .

A mnie ta stabilna, wysoka wydajnosc nVidii drazni.
Gram w NFS, szarpie. Gram w D2, zdarzaja sie miejsca gdzie jest slide show.
Gram w UT, sredmi framerate mam wysoki, ale co z tego. Sproboj zrobic ogrot o 180 stopni na otwartej przestrzeni....zawsze cos
"chrupie".
Skoro to samo jest na GTS ultra, a jest, to ja juz dziekuje, postoje.

> Karta bez t&l nie ma dzisiaj już przyszlości i kupowanie takich
> jest wg mnie wyrzucaniem kasy ...

imo zadna karta nie ma przyszlosci.
Jak ludzie kupowali pierwsze GF-y za kosmiczne pieniadze, tez mysleli ze teraz to sie juz nie ma czego bac.
Teraz to szrot.
a za pol roku i KyroII i GTS pro to bedzie szrot.

pozdro
jancio