Re: GeForce 2 GTS PRO

Autor: PeJot (pjsoft_at_poland.com)
Data: Thu 16 Aug 2001 - 20:21:26 MET DST

> Zalezy gdzie. Sa takie testy gdzie bije GF3. Zreszta , co z tego ze w klasycznych testach jak 3dark Kyro wypada gorzej,
> skoro uzytkownicy raportuja wrazenie wiekszej plynnosci niz na GF2.
> Poza tym, Kyro daje ladniejszy obraz.

Chyba w porównaniu do gf2mx.

> rzeczywiscie...osiagi w Q3 jak GTS, i to bez T&L. Bardzo wolny procesor :)
> W UT tez jakby lepiej...
> Taa...karta bez T&L i z pamieciami sdr o osiagach GTS....to musi byc wolny procesor. :)

Tylko w opengl (np.q3) ma wydajność ponad GF2MX400 ze względu na
kompresję tekstur i te kafelki ;) ale direct3d siada bo za dużo musi robić procesor
komputera. Pozatym q3 to już staroć i podniecałem się jakością jego
tekstur jak miałem Rive TNT :)

Porównaj wydajność w grach gdzie są duże textury, filtrowanie trójliniowe
jak np. MaxPayne.
Fillrate GPU jest najważniejszy a Kyro2 ma z 3 razy mniejszy od GF2 GTS.

Do wyrobienia sobie opinii polecam dogłębną recenzję na
www.aceshardware.com

A w Polsce
http://www.pc.com.pl/lab_pokaz.asp?lab=147
http://www.in4.pl/recenzje/kyroii/index.htm

> I co z tego ?

> A to wolne procesory jeszcze sa na swiecie ?

Pierwsze testy K2 w sieci pojawiły się na najszybszych Athlonach
a jak wsadzić go do przeciętnego kompa np. Celeron800
to z GF2 nie ma szans.

> A co, przepraszam, usera obchodzi DLACZEGO karta jest szybka? Wazne ze taka jest.
> Poza tym, dla mnie lepsza jest karta ktora jest szybka, bo inteligentnie zarzadza pamiecia niz taka ktora jest szybka bo ma
> koszmarnie drogie DDR-y i jest podkrecona o 20%.

Uważam że jak na swoje możliwości Hercules Kyro2 jest za drogi
o co najmniej 25%.
Kafelkowe renderowanie i marketing Herculesa mnie nie rusza
i we Wrześniu kupuję gf2 gts pro.
Na moim Duronie_at_1000 na pewno będzie miał stabilną, wysoką
wydajność we wszystkich grach a nie w jednej 18FPS a w drugiej 80FPS .

Karta bez t&l nie ma dzisiaj już przyszlości i kupowanie takich
jest wg mnie wyrzucaniem kasy ...

Może się przekonam do Kyro3, zobaczymy... :)

PeJot